Chcesz poznać i zrozumieć wszystkie aspekty związane z powołaniem organu konsultacyjno-doradczego w spółce z o.o. ze statusem przedsiębiorstwa społecznego? Skorzystaj z naszego pakietu, gdzie znajdziesz wskazówki dotyczące m.in. kompetencji, kadencji, odpowiedzialności oraz sposobu podejmowania decyzji przez komisję rewizyjną w spółce z o.o.  ze statusem przedsiębiorstwa społecznego. Przygotowaliśmy dla Ciebie:
  • nagranie z webinaru “Organ konsultacyjno-doradczy w spółce z o.o. ze statusem PS. Jak to zorganizować?”
  • ebook przedstawiający te treści, który dodatkowo zawiera wzory dokumentów (regulamin komisji rewizyjnej, wzór sprawozdania i protokołu).
Więcej informacji poniżej:  

69,00 

Jednym z obowiązków spółki z o.o. ze statusem przedsiębiorstwa społecznego jest powołanie organu konsultacyjno-doradczego. Zgodnie z ustawą o ekonomii społecznej (art. 7 ust. 4) funkcję tego organu w spółce pełni rada nadzorcza lub komisja rewizyjna. Jak taki organ działa i jaka dokumentacja powinna powstać w związku z jego funkcjonowaniem? Nasz pakiet pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania. Jest to narzędzie niezbędne dla osób, które pragną zrozumieć, jaka jest rola i funkcje oraz sposób działania komisji rewizyjnej w spółce z o.o. ze statusem przedsiębiorstwa społecznego.

Co otrzymujesz w ramach pakietu?

W ramach pakietu otrzymujesz:

  • nagranie webinaru pt. Organ konsultacyjno-doradczy w spółce z o.o. ze statusem przedsiębiorstwa społecznego. Jak to zorganizować?
  • ebook przedstawiający te treści (18 stron) + dodatkowe materiały – wzory dokumentów (regulamin, sprawozdanie, protokół KR)

Co dokładnie zawiera ebook i webinar?

Spis treści ebooka:

  1. Organ konsultacyjno-doradczy w spółce z o.o.
  2. Komisja rewizyjna czy rada nadzorcza?
  3. Jakie kompetencje ma OK-D i co z tego wynika dla spółki?
  4. Jakie kompetencje ma KR na podstawie KSH i ustawy o rachunkowości?
  5. Jak wybierana jest KR?
  6. Ile trwa kadencja komisji rewizyjnej?
  7. Jaką odpowiedzialność ponoszą członkowie KR? Zarys tematyki.
  8. W jaki sposób komisja rewizyjna podejmuje decyzje?
  9. Jakie dokumenty powinny powstać w związku z decyzjami komisji rewizyjnej?

Podczas webinaru odpowiedzieliśmy na pytania:

  1. Dlaczego prostszym rozwiązaniem jest powołanie komisji rewizyjnej?
  2. Kto może być członkiem komisji rewizyjnej?
  3. Jakie są kompetencje tego organu? Jak i kiedy podejmuje on decyzje?
  4. Jaka dokumentacja powinna powstać w związku z podejmowaniem decyzji przez komisje rewizyjną?

Dlaczego warto skorzystać z pakietu?

Jest tutaj co najmniej kilka powodów:

  1. Zrozumienie roli i kompetencji: Nasz pakiet omawia funkcje organu konsultacyjno-doradczego, pozwalając na zrozumienie jego roli i zakresu działań w spółce, a także zrozumienie odpowiedzialności i ryzyka związanych z pełnieniem funkcji w komisji rewizyjnej / radzie nadzorczej (jeden z rozdziałów ebooka poświęcony jest właśnie odpowiedzialności członków komisji rewizyjnej).
  2. Oszczędność czasu: korzystając z pakietu znacznie zmniejszysz czas poświęcony na przygotowanie dokumentacji z prac komisji rewizyjnej. Służą temu przede wszystkim wzory: regulaminu komisji rewizyjnej, sprawozdania z jej pracy oraz protokołu z podjętych uchwał.
  3. Aktualność i zgodność z prawem: Informacje zawarte w pakiecie są oparte na aktualnych przepisach prawa, co zapewni zgodność działania komisji rewizyjnej w spółce z o.o. z obowiązującymi normami prawno-finansowymi.
  4. Praktyczne wskazówki i porady: Pakiet dostarcza praktycznych wskazówek dotyczących m.in.  podejmowania decyzji przez komisję rewizyjną (w ramach posiedzenia lub poza nim), co ułatwia skuteczne zarządzanie.
  5. Wsparcie: dodatkowo otrzymasz dostęp do naszej zamkniętej platformy kursowej, gdzie masz możliwość dopytania nas o jakieś aspekty lub zgłoszenie swoich wątpliwości.

Podsumowując, nasz pakiet nie tylko pomaga zrozumieć istotę i sposób działania organu konsultacyjno-doradczego w spółce z o.o., ale także umożliwia skuteczne wdrażanie sprawdzonych rozwiązań.

Kto jest autorem tego pakietu?

Pakiet został przygotowany w czerwcu 2024 r. przez Waldemara Żbika, ekonomistę z wykształcenia, który ma kilkanaście lat doświadczenia w przedsiębiorczości społecznej, a od stycznia 2022 r. współprowadzi spółkę z o.o. non profit, która będzie miała status przedsiębiorstwa społecznego. Pakiet powstał właśnie na bazie dokumentów przygotowanych na potrzeby własnej spółki.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Pakiet: Organ konsultacyjno-doradczy w spółce z o.o. ze statusem PS”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jesteś człowiekiem? Podaj wynik działania *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

Produkty powiązane

Skip to content